środa, 22 listopada 2017

Przywitanie



Serdecznie witam i zapraszam do częstych odwiedzin tego, cieplutkiego jeszcze, bloga o aranżacji wnętrz!

Tematyka jest mi bliska od dawna, bowiem odkąd pamiętam...

...chciałam zrobić wszystko, żeby podzielić naszą małą kawalerkę, w której mieszkamy z mamą, w taki sposób, aby mieć własny kąt. Własny pokój jako niemożliwe do urzeczywistnienia marzenie nastolatki, przerodziło się w - swego rodzaju - obsesję na punkcie organizacji domowej przestrzeni. Pamiętam własną notatkę na kartce z kalendarza, gdzie widniała informacja autora "Światowy dzień pokoju", napisałam: ALE JA NIE MAM POKOJU!!!. Zaglądanie do cudzych okien podczas wieczornych spacerów, podziwianie aranżacji w sklepach meblowych i dziki zachwyt nad wnętrzami znajomych osób, u których mam okazję gościć... Wewnętrzne poczucie tego, jak ważne są dla mnie aranżacje wnętrz oraz - na szczęście - mobilizacja ze strony przedmiotu, na który uczęszczam w ramach studiów, przyczyniły się do powstania tego bloga.
Jestem nauczycielką, studiuję na ostatnim roku Edukacji Artystycznej i Medialnej. Dzięki temu kierunkowi, odkrywam siebie na nowo, rozwijam swoje zainteresowania (na co dowodem są widniejące tu właśnie literki). Zainspirowana przez innych studentów - fantastyczne osoby z mojej grupy - zaczęłam poważniej myśleć o fotografii, którą od dawna się interesowałam, ale brakowało mi mobilizacji, do pogłębiania swoich umiejętności. Tak też powstał blog ChwileMotyleFotografia, na którym zamieszczam swoje postępy w dziedzinie fotografii.

A co znajdzie się na tym blogu? Planuję zamieszczać porady, instrukcje Zrób to sam, ciekawe oferty zakupowe (dotyczące mebli i dodatków do wnętrz), inspiracje, aktualne trendy i nowości w dziedzinie.

Bardzo proszę o Wasze, drodzy czytelnicy, wsparcie - w postaci dołączenia do obserwatorów mojego bloga. Postaram się spełniać Wasze oczekiwania, które, mam nadzieję, będziecie werbalizować w komentarzach.


Do następnego!
Ania

1 komentarz:

  1. Hej! Dzięki za odwiedziny i komentarz - widzę, że dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem. Jeśli naprawdę spodobał Ci się mój wpis o kreatywnych plakatach, możesz śmiało go udostępnić i podlinkować do mojego bloga :)
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.